terima kasih kerana sudi melawat ke blog saya

rutin harian di PLKN

tengok tajuk pun msty la tau kan aku nk citer ape,
okeh kiter citer start dari awal pagi ea
seawal jam 5.a.m aku sudah bangun tidur
dan beratur untuk mandi




lepas je abeh mandi kene berjalan kaki pegi surau plak
solat subuh,surau dah la jauh dari dorm

tepat jam 6.20 a.m kene beratur dekat padang kawad
dan menyanyikan lagu negaraku  n khidmat negara
aku rase time ni mata aku memg taknak terbukak lgsung
ngtok gile larh

 pukul 7 a.m ade latihan fizikal
dah la kene buat senam seni malaysia
aku dah la keras memg susahla nk buat

7.30 a.m sarapan pagi
makanan dahla tak sedap
sabar jela

8.20 a.m kene beratur plak untuk masuk klas CB
aku tak suke klas CB
dahla kene pakai baju klas ngan kasut tumit lagi
i hate this part

12.30 p.m makan tengah hari

2.00 p.m kene beratur lagi ade je bnde nk suruh buat


6.30 p,m makan malam

7 p,m pegi surau
9 a.m kene pegi dewan syarahan
ataupon lebih popular dewan bebelan 


11,p,m baru lah dapat tidur dengan lena







No comments:

Post a Comment

terima kasih kerana melawat
tinggalkan ka komen anda disini
satu pun jadila :)